0

Кросівки DIADORA

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Make It Bright. Історія бренду DIADORA.

Засновник компанії Diadora Марчелло Даніелі, народився і виріс в невеликому містечку Каерано ді Сан Марко на північному сході Італії. Під час Першої світової війни в цьому районі було розквартировано кілька дивізій італійської армії, і місцеві жителі допомагали військовим тим, що забезпечували армію одягом і взуттям. Тут також було декілька фабрик, які випускали традиційне взуття ручної роботи. Для того, щоб якось допомогти родині і отримати професію, Марчело влаштувався на одну з них працювати, а вже в 1948 році, за підтримки дружини, він відкриває своє виробництво, на якому починає випускати гірські черевики, які в той час користувалися великим попитом.

Назву Diadora Марчелло обрав за порадою друзів. Цей слово з'явилося в Італії в 1900 році — так називалося історичне спортивне товариство, розташоване в Lido, Venecia, яке виграло історичну медаль на Олімпійських Іграх в Парижі 1924 року.

Коли в 60-ті роки, коли на піку популярності були зимові види спорту, бренд оперативно запропонував споживачам лижні черевики і apres-ski черевики. Марка взяла напрямок на спорт і слідує йому до сих пір. Критерії для випуску взуття також залишаються незмінними — елегантність, комфорт, якість і термін служби кожної пари.

Незабаром на зміну лижним черевикам, вірніше на додаток до них, додались бігові і тенісні кросівки, а вже на початку 60-x років компанією була впроваджена технологія press moulding, завдяки якій виробництво взуття різко збільшилася.

У 1966 році з'явився логотип "п'ять куль" компанії Diadora. Кулями були замінені овали в буквах d, a та o. П'ять куль асоціювалися з п'ятьма кільцями Олімпійського руху. З тих пір візитна картка компанії змінювалася чотири рази, а існуючий зараз сучасний варіант з'явився в кінці 70-х років. Але як би не змінювався бренд — "п'ять куль" завжди залишалися в логотипі.

Бум занять спортом в Америці не обійшов Європу, і в кінці 70-х стало модним займатися бігом і мати гарну фігуру. Після економічного спаду, яке було в Європі після війни, виробництво знову пішло вгору. Diadora змогла запропонувати покупцям вивірені сторіччами ремісничі традиції, і новітні технології одночасно. Тоді ж почалася співпраця компанії з зірками спорту. Diadora починає випускати кросівки для тенісу, і залучила та стала спонсором відомого тенісиста Бйорна Борга. Тенісні кросівки «Competition» і «Newcombe Autograph» до сих пір вважаються кращими в своєму роді, а для Борга в 1981 році навіть був випущений іменний силует Diadora Borg Elite (B. Elite).

У тих же 70-х, Diadora, заручившись підтримкою гравця Ювентуса і чемпіона Італії Роберто Беттега, починає створювати модель футбольних бутс.

У 1980-х роках голландський футболіст Ван Бастен став обличчям футбольної лінійки Diadora і отримав власний силует взуття San Siro Van Basten. Емблема з п'ятьма кулями стала синонімом високої якості і в цьому виді спорту.

Реклама за участю видатних спортсменів виявилася виграшним ходом. Виробництво перевищило 3 ​​мільйони пар спортивного взуття на рік. Компанія відкрила більше 3500 магазинів в 45 країнах світу. Спортивне взуття стало невід'ємною частиною повсякденного життя більшості людей, а особливо у молоді.

У 80-ті роки екіпіровку від Diadora вважають кращою не тільки футболісти, але також легкоатлети і тенісисти. Трохи пізніше в італійському бренді починають виступати велогонщики, баскетболісти, волейболісти, автогонщики, боксери, мотоциклісти і п'ятиборці. Серед чемпіонів того часу, які виступали в одязі бренду Diadora, можна назвати Нікі Лауду, Зіко, Алена Проста, Айртона Сенна і футболістів національної збірної Італії. Це був час, коли спортивні події почали активно показувати по телебаченню, і вболівальники запам'ятовували, у взутті та одязі яких виробників виступають спортсмени.

У пошуках нових технологій Diadora розпочинає співпрацю з компанією Milan Bio-engineering Centre. Результатом такої взаємодії стають ефективні рішення в області створення спортивного взуття, які потім застосовуються і при виробництві взуття casual.

У 90-х Diadora заснував DRC, Diadora Research Centre. Це спеціальний інститут, присвячений розвитку інновацій у взутті шляхом комбінації спортсменів, експертних дизайнерів, біо-інженерів з Міланського політехнічного інституту та докторів-ортопедів. Результатом стали такі кросівки, як Diadora Trident 90S, Diadora N.9000, N.9002 та інші.

У 1998 році Diadora придбала компанію Invicta, яка випускає одяг для активного відпочинку і занять спортом.

У 2000-х компанія продовжує співпрацю з футбольними клубами Європи та Ізраїлю. За словами президента компанії, Енріко Моретті, Diadora — це італійська мрія в спорті. І місія керівництва повернути і зберегти цю мрію. І для того, щоб рухатися вперед, іноді корисно озирнутися назад. Тому компанія вирішила відновити виробництво легендарних кросівок, які випускала в 90-х. Для цього створюється спеціальний підрозділ Diadora Heritage. Перевидання моделей роблять на обладнанні, яке встановлене ще в 80-ті та 90-ті роки. Безліч цікавих моделей було випущено в рамках колаборацій з різними компаніями, брендами і творчими особистостями. Спільний проект з нью-йоркським магазином «Extra Butter», креативним агентством «La MJC», рітейлером «Feature», дизайнером Rudy Comazzetto, компанією «BAIT», рітейлером «Concept», мережею магазинів Нью-Йорка «Barneys», дизайнером Ronnie Fieg, японським рітейлом «Mita sneakers», компанією «Patta» і багатьма іншими.

Також оригінальні дизайнерські моделі обмеженим тиражем, бренд випускає в рамках значимих подій та дат. На честь ліверпульського фестивалю «Laces Out» випущена модель N.9000 в двох кольорах, на честь виходу дебютного сольного альбому рок-музиканта Raekwon бренд разом з магазином «Packer Shoes» з Нью-Джерсі також випускають цікаву колаборацію. В кінці літа 2016-го року компанія «Diadora» створила спільно з американським дизайнером Ронні Фіегом кросівки з нубуку та замші, випуск яких був присвячений Олімпійським іграм в Ріо-де-Жанейро.

На сьогодні Diadora єдина італійська компанія яка випускає спортивний одягу, та має частку виробництва в Італії. 10% всього обсягу виробляють на історичній фабриці в Каерано ді Сан Марко. Diadora з тих компаній, які надають значення кожній дрібниці. Це взуття не тільки функціональне, але і стильне комбінація італійського стилю і сучасних спортивних технологій, тобто те, що вміють робити тільки італійці.

На сьогоднішній день група компаній Diadora входить в число найбільших постачальників спортивного взуття, одягу і спортивних аксесуарів. Підрозділи бренду розташовані в Гонконгу, Іспанії, Великобританії і США. Доходи Diadora перевищують 300 мільйонів євро в рік. Торгові марки Invicta та Utility також є часткою бренду Diadora.

https://www.diadora.com/en/us/

Розгорнути
Вгору