Щорічно, на початку жовтня, на Гаваях проходять міжнародні змагання з триатлону, які називаються «Ironman». Кількість учасників з року в рік відрізняється, але, як правило, на старт виходить приблизно 2000 спортсменів з усього світу, щоб подолати 226 кілометрів води і доріг. На змаганнях 2015 року у чоловіків першим фінішував 34-річний атлет із Німеччини Ян Фродено з часом 8:14:40, у жінок золото завоювала 28-річна спортсменка з Швеції, Даніела Риф, яка подолала дистанцію менш ніж за 9 годин.

Після проходження велоетапа велосипедні туфлі змінюють на кросівки. Отже, кросівки яких саме брендів обрали для себе тріатлоністи в 2015 році?

У лідерах компанія ASICS, — в кросівках японського виробника вийшли на марафон 17,5% учасників. На другому місці американський бренд Saucony — їх взуття обрали 14,3% залізних людей. На третьому місці Hoka, досить молодий, але дуже популярний бренд, які полюбився багатьом спортсменам за цікавий дизайн, і високі підошви взуття - у них 11,6%. На шостій позиції adidas, Mizuno на сьомому місці, а лідер галузі бігового взуття Nike, аж на десятому.

Наскільки ці дані точно відображають у кого з виробників краще взуття для тріатлону, а у якого гірше, сказати складно. В реалії, напевно, не все так просто. По-перше, імениті бренди підписують контракти з відомими спортсменами, і ті зобов'язані виступати тільки в кросівках певної марки, по-друге, це звичайно масовість і доступність — тобто чим більше кросівок випускає та чи інша фірма, тим більше спортсменів в них бігає. Ну і по-третє, напевно, грає роль саме місце проведення змагань, яке визначає національний склад учасників. В Америці у спортсменів можуть бути одні переваги, в Азії інші, ну а в Європі треті ....

Але як би там не було, змагання пройшли, вибірка зроблена, і є результати. Трохи пізніше спробуємо знайти такі ж дані за минулий рік, і подивитися що змінилося, ну а поки дані в чому біг триатлон в 2015 році.

1. ASICS - 17.5%

2. Saucony - 14.3%

3. Hoka One One - 11.6%

4. Brooks - 9.2%

5. Newton - 9.2%

6. adidas - 7.2%

7. Mizuno - 6.2%

8. New Balance - 5.2%

9. On Cloud - 5.0%

10. Nike - 4.5%

11. Zoot - 3.9%

12. Skechers - 2.6%

13. Kswiss - 0.9%

14. Pearl Izumi - 0.9%

15. Puma - 0.4%

16. Inov-8 - 0.3%

17. Altra - 0.2%

18. Salming - 0.2%

19. Other - 0.8%