0

Кросівки Reebok

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

I Am What I Am. Історія створення бренду Reebok 

Reebok — компанія з виробництва кросівок і спортивного одягу. В даний час є дочірнім підрозділом компанії adidas,  зі штаб-квартирою в передмісті Бостона, Массачусетс.

Історія Reebok почалася з відсутності на ринку продукту, який би міг задовольнити потреби бігунів Англії. У 1895 році, засновник Reebok, Джозеф Вільям Фостер захопився бігом і вступив в біговій клуб Прімроуз Харіерз в місті Болтон. Захоплення Джозефа стає серйозним, і він вирішує придбати собі спеціальні бігові туфлі. Але так як виробники того часу не могли запропонувати потрібного взуття, то проблему довелося вирішувати самостійно. Будучи за професією шевцем, він вирішує прикріпити до туфель пару цвяхів і зробити перші в світі шиповки для бігу, які потім назвуть шиповки Фостера. Не зупиняючись на досягнутому, він продовжив удосконалювати взуття, і в 1904 році відкриває невелику компанію «J. W. Foster & Co», яка займається пошиттям спортивного взуття для легкоатлетів. Незабаром майже всі члени бігового клубу Прімроуз Харіерз бігають у взутті Фостера. У Джозефа був свій, особливий підхід до виготовлення бігових туфель. Щоб отримати пару туфель, спортсмен повинен був окреслити контур своєї стопи на папері і відіслати контур в майстерню разом зі своїми побажаннями, а через деякий час отримував унікальні, зроблені саме по його мірках туфлі. Причому Фостер враховував не тільки особливості стопи, він враховував і особливості виду бігу, — на туфлях для пересіченій місцевості він робив спеціальні фіксатори, а на туфлях для бар'єрного бігу шипи на п'ятці.

У 1904 році Альфред Шраб встановив світовий рекорд в бігу на 10 миль на змаганнях в Глазго у взутті Фостера, і його результат майже 30 років був національним рекордом Великобританії. Згодом шиповки Фостера допомогли Альфреду встановити ще два світові рекорди.

Успіх не змусив себе чекати, і в 1908 року його кросівки стають популярні серед професійних спортсменів, а фабрика, на якій виробляють це взуття, починає носити ім'я «Олімпійські майстерні».

У 1924 році на Олімпійських іграх в Парижі компанія «J. W. Foster & Sons» є однією з найкращих по виробництву спортивного взуття. На той час вона вже була відома по всій Англії і випускала взуття для боксу, хокею, регбі, спортивної ходьби, футболу, а також пару моделей велосипедних туфель в яких виступав рекордсмен світу Грег Херріс.

Джозеф Вільям Фостер вмирає в 1933 році, і до управління компанією приходять його сини Джеймс і Джон. Спортсмени продовжують виступати у взутті Фостера і завойовувати нові нагороди. Продажі взуття ростуть, модельний ряд розширюється.

У 1958 році онуки Фостера починають реорганізацію компанії, і тимчасово дають їй назву "Mercury Sports Footwear", на ім'я нової моделі взуття. Пізніше Джозеф знаходить в словнику слово Reebok, — назву африканської антилопи, яке згодом і залишається ім'ям для нової компанії. Reebok намагається дотримуватися всіх традицій «J. W. Foster & Sons» і приділяє величезну увагу якості продукції та орієнтації на популярні види спорту.

У 1979 році Reebok продовжує розширювати свою діяльність і перейменовується в Reebok International з центральним офісом в місті Болтон, Англія. У той же рік у складі британської делегації, вони беруть участь в Міжнародній промисловій виставці в Чикаго, де її помітив Пол Файерман, який на той час займався продажем туристичного спорядження. Йому дуже сподобалася якість продукції компанії Reebok, і незабаром він підписує дистриб'юторську угоду з Джо Фостером, отримуючи право представляти продукцію компанії в США. На піку буму захоплення аеробікою у 80-х роках в США, компанія випускає дві спеціальні моделі Reebok Freestyle і Reebok Princess. Кросівки були випущені спеціально для жінок, мали величезну популярність, і практично не мали конкурентів. Завдяки буму аеробіки та популярності продукції Reebok в США, у Пола Файермана з'являється можливість викупити Reebok у Джо Фостера і об'єднати американське відділення з Reebok International, утворивши Reebok International Ltd. Він переводить компанію в акціонерну, стаючи власником 16% акцій.

У 1986-1988 році фінансовий стан компанії дозволяє придбати конкуруючі з нею компанії Avia і Rockport. А в 1987 на ринку з'являються перші баскетбольні кросівки марки Reebok.

У 1989 році Reebok представляє свою фірмову технологію Pump, яка підлаштовує взуття під індивідуальні особливості стопи завдяки заповненню повітрям спеціальних камер, розташованих в  верхній частині кросівок, а в 1992 році отримує патент на технологію цієї підкачки. Згодом технологія стає культовою і застосовується в бігових кросівках, в ігрових видах спорту і у повсякденному взутті.

У 1993 році в зв'язку з тим, що уряд Великобританії забороняє використовувати національну символіку в рекламних цілях, Reebok змінює логотип у вигляді прапора на новий, у вигляді вектора, який розробляє компанія «Лео Бернет».

У 1994 році компанія представляє систему Multi Tech. Технології могли комбінуватися або бути представлені в одиничному вигляді. У систему Multi Tech входять такі технології як Hexalite, Graphlite, Hytrel Foam, Dynamax і Insta Pump.

У 1996 році була представлена ​​технологія амортизації вертикального ударного навантаження DMX, яка з успіхом була застосована для бігових кросівок. Загалом 90-ті роки видалися для Reebok дуже успішними в легкоатлетичному сегменті, і багато відомих спортсменів виступали під брендом Reebok.

У 2000 році Reebok стає ексклюзивним партнером Національної Футбольної Ліги.

У 2001 році Reebok став партнером Національної Баскетбольної Асоціації (НБА), жіночої Національної Баскетбольної Асоціації (WNBA) і Національної Баскетбольної Ліги. Це дозволяє бренду ексклюзивно надавати екіпіровку для всіх команд, що входять в ці ліги.

У 2004 році Reebok укладає договір з НХЛ. За контрактом компанія стає основним постачальником трикотажних виробів для всіх команд ліги, і отримує права на випуск одягу з логотипом НХЛ. Завдяки цьому, компанія стає провідним світовим виробником обладнання та екіпіровки для хокею. Починається виробництво ковзанів, і хокейного екіпірування лінійки ultra-high performance. Таким чином компанія стає найбільш затребуваною в сегменті хокейного обладнання.

У 2004 році для створення лінійки Ice Cream залучається продюсер і виконавець Фарелл Вільямс, співпраця з яким продовжується і в 2006 році. Сучасне та функціональне взуття з цієї лінійки, з оригінальними принтами і дизайнерськими рішеннями завойовує величезну популярність.

У 2005 році Reebok запускає рекламну кампанію “I Am what I Am”, залучаючи до співпраці таких зірок як Jay-Z, Daddy Yankee і 50 Cent, а також провідних спортсменів — Аллен Айверсона, Донован McNabb, Курта Шилінга, Келлі Холмс, Ікера Касільяса і Яо Mіна.

Reebok йде ще далі і створює спеціальну лінійку взуття RBK DJ у співпраці з відомим голландським діджеєм Tiesto, яка орієнтована для дансингу. Взуття RBK DJ відрізняється підвищеною амортизацією для довгого перебування на танцполі, яскравим дизайном і оригінальним матеріалом верху, який світився в темряві.

У 2006 році компанію Reebok поглинає відомий німецький бренд adidas. Це змінює напрямок роботи компанії Reebok, ставка робиться більше на ігрові види спорту і масового споживача. Reebok практично відходить від світу професійної легкої атлетики і більше починає заглиблюватися в фітнес, з якого колись почалася світова популярність цього бренду.

У 2010 році Reebok оголосила про партнерство з фітнес-компанією CrossFit, що включає спонсорство змагань CrossFit Games та відкриття студій CrossFit по всьому світу. Приблизно в той же час Reebok поступово починає відходити від виготовлення спортивної форми та одягу для професійних спортивних ліг і команд коледжів. Тепер компанія починає позиціонувати себе як бренд для тих, хто активно займається фітнесом і аматорським спортом.

У 2014 році Reebok оголосила про зміну логотипу. Три елемента нового логотипу символізують зміни, які несе з собою фітнес як спосіб життя: фізичні, психологічні і соціальні.

https://www.reebok.com/us

Розгорнути
Вгору