0

Чоботи та топ-сайдер Timberland

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

Якість вище, ніж вам коли-небудь знадобиться. Історія компанії Timberland.

Timberland — американський бренд, історія якого почалася в далекому 1952 році, зараз це один з найвідоміших і найбільш впізнаваних виробників черевик у всьому світі.

Ідейний натхненник майбутньої компанії Натан Шварц народився в 1902 році в Одесі в родині чоботарів. Перед самим початком Першої світової війни, коли Натану було 14 років, його сім'я емігрувала в Штати. Життя в США було не таким легким, як здавалося з України, і незабаром Натан пішов по стопах батька, отримавши свою першу роботу помічником майстра в одній із взуттєвих майстерень Нью Йорка. Так почалася нелегка кар'єра людини, який подарував світові Timberland Yellow Boots.

Наступні 34 роки Шварц продовжував працювати у "взуттєвому бізнесі". За цей час він одружився і у нього народилися сини Герман і Сідні. Завдяки вродженій економії і відсутності марнотратності, все життя відкладаючи гроші, він зміг зібрати невеликий капітал і в 50 років, тобто в 1952 році, вирішує відкрити власну справу, викупивши половину невеликої взуттєвої мануфактури яка називалась Abington Shoe Company, і була побудована в 1933 році в Массачусетсі. Справи пішли, і через декілька років Шварцові вдається розплатитися за другу половину фабрики. Незабаром до нього на допомогу приходить його молодший син Сідні, а після закінчення служби на флоті приєднується і старший син Герман. Сімейна справа починає розвиватися.

Спочатку Шварци виробляли недороге взуття, яке продавали на ринках і в аутлетах, а також виконували замовлення для різних компаній. Йшли роки, і швидше за все Abington Shoe Company так і залишилася б невеликчкою мануфактурою, якби Шварци не розробили технологію, яка змінила долю не тільки їх сімейного бізнесу, але і ринку взуття в цілому. Ідея прямого лиття, тобто безшовного з'єднання шкіряного верху черевика з гумовою підошвою, дозволила створити їм повністю водонепроникні черевики, а потрійний шов з капронової нитки зробив взуття Шварців міцним і стійким до будь-яких навантажень.

У 1968 році Натан Шварц йде від справ, і керівництво компанією переходить до його синів. Фабрику перенесли в Нью-Гемпшир, місцевість, яка відома своїм суворим кліматом, безліччю лісопилок, і робітничим класом, який і став основним споживачем продукції Шварців. Щоб переконатися в надійності черевик, брати проводили всілякі тести - опускали їх у відро з водою, або навпаки наповнювали черевики кольоровою рідиною зсередини, щоб побачити місця, в яких ця рідина протече назовні. Результатом цих екпериментів стали жовті черевики з міцної натуральної шкіри та підошвою з глибоким протектором, яка до того ж була стійка до масла. Перша партія черевиків зійшла з конвеєра в 1973 році, і з цього моменту почалася нова історія Abington Shoe Company.

Жовтий, або пшеничний колір, якісна шкіра, стійкість до будь-яких погодних умов і можливість носити це взуття і взимку, і влітку, зробили черевики дуже популярними. Початкова назва взуття було Timberlander, тобто «Людина лісу», яке пізніше скоротилася до Timberland, а в 1973 році була офіційно зареєстрована торгова марка Timberland.

Як пізніше потім зізнався онук Шварца Джеффрі, жовтий колір був обраний випадково, так як захопившись процесом випробувань і технологій, Шварци не продумати кольорову гамму взуття, і тому перші Тімберленди вийшли в світ в яскравому забарвленні. Хоча є й офіційна легенда, яка свідчить, що так як Abington Shoe Company багато років виробляла черевики саме для лісорубів, яким бажано носити яскраве взуття щоб уникнути травм при падінні колод на ноги, жовтий колір був обраний свідомо. Офіційним логотипом бренду стало зображення американського дуба, символу обґрунтованості й сімейності.

Незважаючи на те, що чоботи Тімберленд продавалися в магазинах робочого та військового одягу, це не завадило звернути на них увагу молодого покоління, а після появи реклами жовтих черевиків у журналі New Yorker, їх популярність зросла ще більше.

Продажі черевик Timberland почали приносити компанії близько 80% всього доходу, тому було прийнято рішення відмовитися від виконання сторонніх замовлень, і повністю зосередиться на виробництві та розвитку власної лінійки взуття. Незабаром, крім черевиків, з'являються мокасини, які стають популярні у любителів яхтингу і заможних людей, і туфлі оксфорди.

В кінці 80-х, Тімберленд впевнено стає одним з провідних гравців виробників взуття в США, а в 1978 році Abington Shoe Company офіційно змінює свою назву на Timberland.

В 1979 році взуття Timberland вперше з'являється в бутиках Мілана та Рима. Незабаром компанія відкриває в Європі окреме виробництво.

У 1983 році Timberland починає тестувати своє взуття в суворому кліматі Аляски, під час щорічних перегонів на собачих упряжках, а в 1990 році стає офіційним спонсором і постачальником взуття для цих змагань.

В 1985 році Шварц продали мільйонну пару Timberland Yellow Boots.

У 1986 році Герман Шварц виходить їх бізнесу, таким чином зробивши свого брата одноосібним керівником The Timberland Company. Незабаром в компанії починає працювати син Сідні Шварца, Джеффрі, сферою відповідальності якого стають міжнародні ринки збуту.

У 1988 році Timberland починає випуск чоловічого та жіночого одягу, який також відрізняє висока міцність і надійність. Відкриваються нові магазини в Бостоні, Нью-Йорку і Лондоні. Результатом такої експансії, плюс реклама на телебаченні стало збільшення продажів в три рази. За даними The Wall Street Journal, в 1993 році чистий продажі бренду перевищили 300 млн доларів. В цей же період часу класичні жовті черевики Timberland починають носити представники субкультур і зокрема хіп-хопу. Timberland Yellow Boots починають носити Biggie, Das EFX, Mobb Deep, DMX, це віяння підхоплює сучасна молодь, і з тих пір черевики Шварца стають не просто відмінними черевиками, а культовим взуттям сучасного покоління поряд з моделлю Dr. Martens 1460.

У 1992 році Timberland стає головним національним спонсором заходу City Year. Запускається нова громадська ініціатива Community Service, в рамках якої співробітникам Timberland дають 16 годин оплаченого часу на виконання суспільно-корисних робіт. Щорічно компанія вносить благодійні внески в фонд City Year взуттям і грошима, а незабаром Джеффрі Шварц домовляється про щорічну спонсорської допомогу, таким чином зробивши Timberland офіційним постачальником уніформи для членів City Year, і інвестує понад 6 млн доларів в партнерство з цією організацією.

В 1994 році Wall Street Journal називає Timberland брендом номер один на ринку взуття для активного відпочинку.

1998 рік — пост президента Timberland займає онук Натана Шварца відомий філантроп Джеффрі Шварц. Крім впровадження нових технологій у виробництво і розширення лінійки продуктів бренду, він прославив компанію як прихильник максимально екологічного виробництва та соціальної відповідальності бізнесу перед працівниками і навколишнім середовищем.

У 2000 році Тімберленд запускає лінію одягу для гірських видів спорту Mountain Athletic (MAT).

2011 рік — VF Corporation поглинає Timberland у Джеффрі Шварца за 2 млрд доларів. Це відомий концерн, який крім Timberland на той час вже володів великими портфелями акцій таких компаній як The North Face, Vans, Eastpak, Dickies, Lee, Wrangler, Nautica і іншими. На момент поглинання VF Corporation доходи Timberland становили 1,4 млрд доларів. Завдяки великому досвіду управління активами, VF Corporation змогла підтримати унікальну культуру Timberland, а в 2018 році Timberland став одним з самих прибуткових брендів цього концерну.

На сьогоднішній день компанія Timberland існує майже 70 років і налічує понад тисячу магазинів в усьому світі. Це один з найбільш досвідчених виробників взуття. За ці роки були випущені цікаві колаборації з Supreme, mastermind JAPAN, Stussy, Opening Ceremony, брендом Фаррелла Вільямса Billionaire Boys Club і знаменитим магазином colette, причому лімітовані релізи Timberland були зроблені не тільки на базі жовтих черевиків, які завжди були і будуть ще довгий час залишатися візитною карткою бренду, і з яких все почалося. Timberland Yelow Boots це чеевики, які зберігають тепло і сухість в будь-яку погоду, які мають безліч кольорів та моделей, які користуються популярністю як у простих робітників, так і у хіпстерів і зірок світової величини, і які напевно стоять в шафі майже у кожного з нас ...

 

https://www.timberland.com/homepage.html

 

Розгорнути
Вгору