0

Power Style. Історія бренду FILA.

Італійський бренд Fila був заснований в 1911 році, навіть раніше, ніж Nike, adidas або PUMA, але з 2007 року штаб-квартира Fila розташовується в Південній Кореї.

У 1911 році брати Філа з невеликого італійського містечка Біела відкрили текстильний магазин, де продавали високоякісні тканини для різних цілей. Через деякий час вони налагодили виробництво спідньої білизни. Тканини, які вони використовували, особисто підбиралися братами і поєднували розкіш, комфорт і творчий дизайн. в 1923 році, вони вступають в партнерство під назвою Maglficio Biellese, яке дозволило їх виробництву вирости за межі міста, в якому воно було засноване, і навіть вийти за межі Італії.

Бізнес ріс і розширювався, і в 1968 році Джансеверо Філа найняв Енріко Фрачі керуючим директором компанії. Саме з нього і почалося сходження Філа як бренду спортивного одягу.

До 1972 року під творчим керівництвом Фрачі, який також заручився підтримкою інноваційного художника і дизайнера П'єра Луїджі Роландо, на компанію вже працювало понад 250 осіб, а оборот досяг одного мільярда лір.

У 1972 році Fila випускає колекцію одягу для тенісу "White Line" зі знаменитим логотипом "F-box", яка продемонструвала провокативність і технологічність нових дизайнів навіть в однотонному білому виконанні. Речі Fila стають популярні за межами тенісних кортів, їх купують і носять прості люди на вулицях.

У 1973 році бренд уклав контракт з тенісистом Бьорном Боргом, який тоді був ще початківцем у тенісі. Виступаючи в одязі Fila, Борг став одинадцятикратним переможцем турніру Великого Шолома. З цього моменту бренд займає лідируюче місце на міжнародній тенісної арені.

У 80-х роках логотип Fila отримав художню обробку літери F, що складалася із змієподібних букв, що додало їй дуже футуристичний і елегантний вигляд. Червона смуга в F символізувала життєву силу, енергію і пристрасть. Синій колір, з іншого боку, являв надійність бренду.

У 80-х роках бренд Fila став спонсорувати екстремалів і розробляв для них одях, необхідний для суворих умов. У 1986 році завдяки високоякісному гірському спорядженню і одягу від Fila, альпініст Райнхольд Месснер здійснив одиночне сходження на Еверест, а потім підкорив ще 13 вершин в Гімалаях.

У 1994 році компанія підписала договір з Грант Хілл з Детройт Пістонс НБА, а після того, як в 1995 році він отримав нагороду як новачок року, продажі його однойменного взуття з Fila виросли до більш ніж 1,5 мільйона пар. Бренду вдається підтримувати високий статус у виробництві спортивного одягу, незважаючи на зростаючу конкуренцію з боку Reebok і Nike.

У 2000-х роках із зростанням витрат на спонсорство спортсменів і одночасним падінням маржі з продажів, компанія щорічно отримувалє мільйони доларів збитків. Конкуренція серед спортивних брендів посилюється, і це призводить до того, що в 2003 році компанія була продана американському фонду Cerberus Capital Management. Cerebrus керував Fila по всьому світу, за винятком Південної Кореї, де Fila Korea діє як окрема компанія.

У 2007 році глобальний бренд Fila і всі його дочірні підприємства були викуплені компанією Fila Korea, що зробило її найбільшою південнокорейською компанією по виробництву спортивного одягу. Fila Korea відразу взяла до уваги модний аспект бренду і відкрила філію в Мілані, співпрацюючи з організацією Global Leading Brands House, що допомагає брендам розвиватися в сфері високої моди.

У 2011 році на честь сторіччя бренду в Італії відкрився музей, присвячений історії Fila.

Сьогодні бренд випускає жіночу, чоловічу та дитячу колекції спортивного одягу, взуття та аксесуарів. Основними спортивними напрямками одягу Fila є теніс, біг, плавання, тренінг і фітнес. Крім спортивного одягу бренд пропонує речі в стилі casual.

Восени 2018-го бренд організував свій перший показ на міланському тижні моди, тим самим остаточно затвердивши нову стратегію розвитку. Наскільки далеко Fila зможе просунутися в новому образі — покаже час.

https://www.fila.com/

Розгорнути
Вгору