Останнім часом Puma часто робить цікаві колаборації. Над дизайном кросівок цього бренду успішно працюють Ріанна і Big Sean, а в 2019 році випущена модель за участю Karl Lagerfeld. У сьогоднішньому блозі представляємо ретро модель, над якою особисто працював Tomas Maier.

У 2001 році креативним директором бренду Bottega Veneta, Том Форд призначає німецького дизайнера Томаса Майєра. Завдяки цьому призначенню італійський бренд виходить з кризи, в який потрапив ще в 80-ті, і повертається до свого оригінального стилю — розкіш і майстерність виробництва.

У 2017 році Томас Майер особисто взяв участь в оновленні знаменитої моделі Puma Roma 68.

Puma Roma 1968 x Tomas Maier — дизайнерські кросівки, які може дозволити собі майже будь-який бажаючий, якщо звичайно, встигне їх купити.

За основу був узятий класичний силует Puma Roma, який розробили на честь перемоги італійської збірної на Чемпіонаті Європи з футболу в 1968 році в Італії. Версія Томаса Майєра виконана в мінімалістичному ретро стилі і відрізняється від стандартної моделі застосуванням преміальної шкіри і прикрасою у вигляді тиснення пальмами по всій поверхні кросівка (нагадуємо, що пальми, це головний символ бренду Томаса Майєра, який починав в 1997 році з виробництва пляжного одягу). Біла шкіра доповнена характерною для PUMA смугою з боків із замші, над якою золотим тисненням написано Puma Roma-68 (в стандартній моделі просто Puma Roma). Ззаду кросівки прикрашені брендингом tomas maier, а на язичку розташувався класичний логотип спортивного бренду Puma.

“У сучасному світі всі носять кросівки, а ця колаборація відображає період в дизайні, яким я до сих пір насолоджуюся, так як це сучасний, мінімалістичний підхід, який ми намагаємося привнести в речі нашого бренду” — прокоментував співпрацю Майер.

Кросівки доступні обмеженим тиражем всього в 200 пар на весь світ, за вартістю $ 150 за пару.