Оплата товару.

- повна оплата на карту через Приват24;

- готівкою при отриманні товару;

- оплата через відділення банку або в терміналі, на карту Приват-банку або на рахунок компанії;

- післяплатою* при отриманні товару кур'єрськими службами;

* Відправлення товару в інше місто кур'єрськими службами здійснюється за післяплатою.

** Звертаємо вашу увагу, що комісію за післяплату оплачує покупець. У різних кур'єрських служб вона може відрізнятися за сумою, будь ласка уточнюйте.

 

Доставка товару

Якщо ви перебуваєте в Києві:

- можна забрати товар на точці видачі за попередньою домовленістю;

- якщо з якихось причин ви не можете або не хочете забирати товар самостійно, доставка здійснюється кур'єрською службою.

У разі доставки товару кур'єрськими службами:

- відправка замовлення відбувається в той же, або на наступний день після отримання передоплати та інформації куди і для кого необхідно відправити посилку;

- коли посилка надходить на склад кур'єрської служби у вашому місті, ви можете її отримати за пред'явленням паспорта і номером накладної (цей номер ми надаємо вам відразу після відправки замовлення);

- якщо замовлення повністю сплачене, ви отримуєте посилку і сплачуєте тільки за доставку. Якщо Ви купуєте товар на умовах передоплати, з можливістю оглянути товар при отриманні, в цьому випадку ви сплачуєте післяплату безпосередньо на складі кур'єрської служби доставки та вам необхідно буде додатково заплатити комісію за цю послугу;

Приклад розрахунку.

Вартість товару 1450 грн - післяплата 1450 грн.

65 грн (доставка) + 1450 грн (вартість товару) + 45 грн (вартість за зворотню доставку післяплати).

 

Повернення товару.

Якщо Ви отримали товар на точці видачі, або доставка товару проводилася кур'єрською службою, ви можете повернути товар протягом 14 днів після покупки (фактичного отримання посилки на складі кур'єрської служби).

При поверненні товару:

- переконайтеся, що повертаєте товар саме в тому стані, в якому ви його отримали без слідів експлуатації, з заводськими бірками та в оригінальній упаковці;

- прохання не обмотувати коробку скотчем (попередньо покладіть коробку в пакет);

- якщо повернення здійснюється кур'єрською службою, відправляйте посилку назад за рахунок покупця без післяплати;

- як тільки повернутий вами товар буде отриманий і перевірений, ми зв'яжемося з вами по телефону або іншим способом;

- повернення грошових коштів буде здійснено у той же спосіб, яким ви сплатили за замовлення. Як правило строк повернення до 5 робочих днів і залежить від способу отримання грошей та банків.

Звертаємо увагу, що ми здійснюємо повернення тільки вартості товару, але не вартість доставки. Вартість послуг поштових служб і банківські витрати поверненню не підлягають. Винятками є:

- бракований або дефектний товар (вина виробника);

- вам помилково відправили не той товар, який ви замовляли;

- розмір товару який ви замовляли не відповідає тому розміру, який ми відправили.

Всі випадки обміну або повернення товарів в нашому магазині регулюються діючими на території України законами.

 

Гарантійні терміни товарів згідно р.ІІ ст.7 п.2 Закону України «Про захист прав споживачів»:

Взуття повсякденне: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;

Взуття модельне: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;

Взуття дитяче: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;

Взуття для активного відпочинку: 60 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;

Взуття домашнє: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу.

Згідно р І, ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів»:

Гарантійний термін - це термін, протягом якого виробник (продавець) приймає на себе зобов'язання про проведення безкоштовного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.

Термін служби - календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

Термін служби відповідає гарантійному строку.

 

Гарантійний термін для взуття обчислюється з початку відповідного сезону:

Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;

Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада;

Літній сезон з 15 травня по 15 вересня.

При закінчення гарантійного терміну звернення з приводу недоліків не розглядаються.

При зверненні до Продавця з претензією або поверненням у випадках, встановлених Законом України «Про захист прав споживачів», покупець повинен надати:

- чисту взуття, упаковану в фірмову індивідуальну коробку;

- всі комплектуючі деталі;

- документ, що підтверджує придбання товару