0

Кросівки Puma

Сортування:
за популярністю спочатку дешевше за назвою

FOREVER FASTER. Історія створеня бренду Puma.

Puma та adidas - ці бренди відомі всім. Історія створення бренду Puma так само нерозривно пов'язана з історією adidas, як і історія двох братів Аді Дасслера і Руді Дасслера – засновників обох компаній. Сьогодні Puma займає шосте місце в світовому рейтингу спортивних брендів з оборотом понад $ 4 млрд на рік.

Після закінчення війни в 1918 році, в Німеччині панувала розруха й інфляція, і для сім'ї Дасслер настали важкі часи. Перебиваючись випадковими заробітками, на початку 1920 року Дасслери на сімейній раді вирішили організувати сімейну справу пошиття взуття. Під взуттєву майстерню віддали пральню матері. Аді переробив велосипед у машинку для оброблення шкір, займався створенням нових моделей взуття і організацією виробництва. Його сестри і мати робили викрійки з полотна, а Руді займався питаннями збуту готової продукції.

У 1925 році справи фірми йшли добре і Аді зміг собі дозволити собі великий експеримент. Він придумав і зшив футбольні бутси з шипами, які викував для нього місцевий коваль. Футбольна модель виявилася зручною і разом з гімнастичними тапочками стала основною продукцією Дасслеров, так що в 1927 році Дасслери орендували для своєї фабрики цілий будинок. Штат був збільшений до 25 чоловік, а виробництво - до 100 пар взуття в день. Незабаром Дасслери викупили орендовану фабрику.

У 1928 році, на Олімпіаді в Амстердамі, деякі спортсмени виступають у взутті Dassler. А вже на Олімпіаді в Лос-Анжелесі, в 1932 році, німець Артур Йонат, взутий в взуття від братів Дасслер, завоював бронзову медаль в забігу на 100 метрів.

У 1936 році, на Олімпіаду в Берлін прилетів легендарний американський спринтер Джессі Оуенс. В Олімпійському селищі його вже чекав Аді Дасслер, з валізою своїх бігових туфель-шиповок. Він умовив Оуенса не тільки приміряти їх, а й виступити в них на Олімпіаді, і Оуенс завоював свої чотири медалі саме у взутті Dassler. Успіхи американського легкоатлета і німецької футбольної збірної, закріпили репутацію фірми Dassler серед світових спортивних зірок і їх тренерів. Всього за кілька років бізнес виріс зі старої пральні до справжньої фабрики, і до початку Другої світової війни брати Дасслер продавали по 200 тис. Пар взуття щорічно.

Початок війни загострив відносини між братами, а після війни, навесні 1948 році, брати посварилися і вирішили розділити сімейну справу. На той час у них було вже дві взуттєві фабрики, які і поділили, домовившись не використовувати свою популярну торгову марку. В результаті, в жовтні 1948 року, Рудольф назвав свою компанію RuDa (від Rudi Dassler), дещо пізніше змінив на більш благозвучне Puma, а брат Адольф теж не оригінальничати, і називає своє дітище Addas, згодом перейменувавши в adidas.

Руді Дасслер в якості основного напрямку діяльності вибирає виробництво взуття для футболу, і в 1948 році Puma випускає свої перші футбольні бутси Atom, а в 1952 бутси зі знімними шипами Super Atom, які швидко завойовують визнання професійних футболістів.

У 1952 році Джозеф Бартел з Люксембургу у кросівках Puma завойовує Олімпійське золото в бігу на 1,5 км в Гельсінкі.

В кінці п'ятдесятих з'являється фірмовий логотип компанії пума в стрибку. Сучасна версія логотипу виникла пізніше, в 1967 році, завдяки роботі німецького карикатуриста Лютса Бакеса.

У 1968 році ще 4 золоті медалі на Олімпійських Іграх в Мексиці. У тому ж році з'являються на світ бутси Puma King. Саме в цьому взутті легендарний португалець Еусебіо забив 42 голи, і став кращим бомбардиром року. Компанія починає випуск спортивного взуття на застібках-липучках, ставши першими хто це зробив.

У 1970 році на Чемпіонаті світу з футболу, що проходив у Мексиці, кращим гравцем був визнаний легендарний Пеле, який також виступав в бутсах Puma. Згодом Puma King стали улюбленою спортивним взуттям таких зірок як Пеле, Кемпес, Феллер, Дієго Марадона і багатьох інших футболістів.

У 1974 році Рудольф Дасслер помер, і компанію очолили двоє його синів Армін і Герд. Сімейного бізнесу не вийшло, і вже в середині 80-х років компанія перетворюється на акціонерне товариство. Хоча на перший погляд все виглядає не так уже й погано, справи йдуть все гірше і гірше. Продажі падають, а збитки зростають. Поява в 1989 році інноваційною амортизаційної технології Trinomic, що оптимізує розподіл тиску стопи на підошву не рятує ситуацію. Проблема в тому, що споживачі сприймають продукцію Puma як невиразну, нестильну, і таку, що наслідує іншим брендам, а не робить щось своє.

Май 1989 року, Армін і Герд Дасслери продають 72% своїх акцій швейцарській компанії Cosa Liebermann SA.

У 1993 році приходить новий виконавчий директор. Ним став Джошен Зейтс, колишній топ-менеджер компанії Colgate. Виробництво переносять з Німеччини в Південно-Східну Азію і Південну Америку, а розробку дизайну виробів та їх продаж залишають в Німеччині. Puma привертає до виробництва спортивного взуття і одягу відомих дизайнерів, серед яких Філіп Старк і Джил Сандер. Компанія починає випуск лімітованих серій як одягу і аксесуарів, так і взуття. Puma трохи відходить від спорту в цілому, і переходить до одягу для конкретних видів спорту та активного способу життя. Прибутки знову збільшуються.

У 1990 році на ринку з'явилася лінія дитячого взуття Puma, яка була створена із застосуванням технології Inspector, яка дозволяє контролювати відповідність розміру взуття стопі дитини.

У 1991 році Puma презентує нову технологію Puma Disc System.

У 1996 році закінчилося тестування нової технології Cell, яка стала справжньою революцією в світі спорту.

Компанія відновила свою співпрацю з американською футбольною лігою і стає офіційним постачальником NFL США. У той же час Puma підписує угоди з дев'ятьма командами Національної Баскетбольної Ліги. Протягом наступних шести років були численні перемоги спортсменів, які виступають в екіпіровці від Puma.

У 2003 фінансовому році виручка компанії склала 1,274 мільярда євро.

2004-й рік. Puma оголосила про підписання багаторічного контракту з Ferrari, і з 1 січня 2005 року Puma AG стає офіційним постачальником Scuderia Ferrari Marlboro, найуспішнішої команди Formula 1 всіх часів.

10 квітня 2007 року французький концерн Pinault-Printemps-Redoute (PPR) оголосив, що купив 27% акцій PUMA. Сума операції оцінювалася в 5,3 млрд євро, а в липні 2007 року PPR володіє вже більше 60% акцій PUMA. Сьогодні компанія Pinault-Printemps-Redoute відома як група компаній Kering.

2006 рік — перемога збірної Італії в Чемпіонаті Світу з футболу в екіпіровці Puma.

У 2008 році на Олімпіаді в Пекіні ямайський спринтер Усейн Болт в шиповках від Puma встановив світовий рекорд на дистанції 100 м і зайняв перше місце.

2010-й рік — компанія виступає найбільшим спонсором Чемпіонату Світу з футболу в Південній Африці.

За багаторічну історію компанії її представляли такі знаменитості, як Пеле, Марадона, Хайке Дрекслер, Мартіна Навратілова, Гільєрмо Віласом, Серена Вільямс, Борис Беккер, Оскар Де Ла Хойя, Маркус Ален, Ральф Семпсон, Уолтер Фрейзер, Вінс Картер і Мікаель Шумахер.

Спортивними амбсадорами компанії сьогодні є збірна з легкої атлетики Ямайки, і світовий рекордсмен спринтер Усейн Болт, який домігся своїх високих результатів в екіпіровці Puma.

У 2008 році компанія відзначила 60-річний ювілей.

У 2008 році яхта Puma il Mostro стала учасницею однієї з найбільш екстремальних вітрильних перегонів в світі, Volvo Ocean Race. Яскравий і агресивний дизайн яхти знову привертає увагу до бренду, і Puma випускає колекцію Sailing. У наступному році компанія виступила офіційним постачальником і ліцензіатом екіпіровки для найбільшої в світі кругосвітній парусної гонки.

Сьогодні концерн Puma це не тільки професійна спортивне взуття, а й одяг і взуття для занять фітнесом, спортивний інвентар, аксесуари і навіть парфумерія. Компанія виробляє спортивну екіпіровку під торговими марками Puma і Tretorn, має дочірні відділення в США, Франції, Швейцарії, Іспанії, Гонконгу. Компанії належить мережа з більш ніж 120 фірмових магазинів.

Перші концептуальні магазини бренду були відкриті в 2002 році в Лондоні, Токіо, Мілані, Бостоні, Римі, Франкфурті, Мельбурні та Сіетлі. Через рік до них додалися магазини в Амстердамі, Осаці, Сіднеї, Філадельфії, Стокгольмі і Лас-Вегасі.

1 липня 2013 генеральним директором компанії призначений колишній професійний футболіст Бйорн Гулд.

2014 рік — PUMA і футбольний клуб «Арсенал» вступили в довгострокове партнерство.

У 2015 році Ріанна стала глобальним послом і креативним директором бренду PUMA Women.

У 2018 році Puma знову вийшла на ринок баскетбольних кросівок вперше за 20 років і оголосила, що Jay-Z буде креативним директор напрямку Puma Basketball.

Сьогодні мета, поставлена ​​Йоханом Зайтца на початку 1990-х років, досягнута: у споживача Puma асоціюється з оригінальним дизайном, гарною якістю, Формулою 1, командою Ferrari, і, звичайно, Міхаелем Шумахером.

https://us.puma.com/en/us/home

Розгорнути
Вгору