Закінчився 2019 фінансовий і спортивний рік. Лідер в світі спортивних брендів не змінився, від Under Armour очікували більшого, а Puma навпаки, зросла більше ніж очікували. А тепер детальніше:

 

На першому місці Nike з капіталізацією в $ 36.8 млрд. За останні два роки акції Nike за темпами зростання обганяли акції Adidas в співвідношенні більш ніж два до одного, і акції Under Armour — більш ніж чотири до одного.

2. ESPN — $ 13.1 млрд. Операційний дохід ESPN перевищує $ 3 млрд завдяки щомісячним членським внескам , які більші, ніж в будь-якій іншій спортивній мережі.

3. Adidas — $ 11.2 млрд. У квітні Бейонсе і Adidas оголосили про спільний проект, в рамках якого артистка буде розробляти для бренду фірмовий одяг та взуття.

4. Gatorade — $ 6.7 млрд. Gatorade займає 77% американського ринку спортивних напоїв, тоді як на частку найближчого конкурента Powerade - всього 15%.

5. Sky Sports — $ 4.4 млрд. У 2018-2019 роках аудиторія телеканалу Sky Sports Premier League в Великобританії зросла на 12%.

6. Puma — $ 4 млрд. За перші дев'ять місяців 2019 року акції Puma подорожчали на 60%, до $ 79.

7. Under Armour — $ 3.5 млрд. За останні два роки операційний дохід Under Armour (доходи без урахування відсотків, податків, зносу і амортизації) скоротився на 72%, до $ 157 млн.

8. UFC — $ 2.4 млрд. Раніше в цьому році UFC і Disney уклали семирічний контракт, за умовами якого UFC отримує комісію з платних трансляцій на ESPN +.

9. YES — $ 1.5 млрд. У вересні консорціум інвесторів на чолі з власником «Нью-Йорк Янкіз» викупив YES Network у Disney за $ 3,47 млрд.

10. Reebok — $ 800 млн. Продажі Reebok в 2018 році знизилися на 3%, але компанія все ж знову стала прибутковою.